Subject: Ed: Küsimused päevakeskuse rajamiseks.
From: "Marianne Reinart" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Jun 2024 10:43:32 +0300

Palun registreerida.

Lugupidamisega

Marianne Reinart

vaneminspektor (keskkonnatervis)

põhja regionaalosakond

+372 5866 4816

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 26. juuni 2024 10:32
Adressaat: Marianne Reinart <[email-masked]>
Teema: Re: Küsimused päevakeskuse rajamiseks.

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

tere,

rääkisime eelmisel nädala neljapäeval telefoni teel. Plaanis on avada 
erivajadustega inimestele päevakeskus Kassi 1,Tallinn. Sooviksime ,et 
tuleksite kohapeale ruume vaatama, hea kui see toimuks juuli kuus.

Tervitades

Külli Liivjõe

Raamatupidaja

MTÜ Masaan

Kuupäeval esmaspäev, 27. mai 2024 at 07:56, kirjutas 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]:

Tere,

Ehitajad teevad praegu remonttöid ,et saaksime avada päevakeskuse (põrandate 
vahetus ja vaheseinad paigaldamine). Juulis peaksime ruumid kätte saama, 
siis ootame Teid ka külla.

Kassi 1 ehitaja küsimused:

2) Valgustustiheduse mõõtmise protokoll;[IH] Saame vajadusel soovitada 
uuringu tegijat aga peab arvestama, et sellega kaasneb eraldi kulu.

3) Sundventilatsiooni õhuhulkade mõõteprotokoll;[IH] Saame vajadusel 
soovitada uuringu tegijat aga peab arvestama, et sellega kaasneb eraldi 
kulu.

4) Tehnoseadmete müra mõõteprotokoll; [IH] Üüripinnal otseselt mingeid müra 
tekitavaid tehnoseadmeid ei ole seega kas see üldse vajalik. Maja 
üldventilatsiooni seade asub hoone teisel korrusel eraldi selleks otstarbeks 
rajatud ruumis ja selle müra ei tohiks küll kuidagi teie pinnani ulatuda. 
Kui vaja mürauuring siiski tekitada siis saame soovitada uuringu tegijat aga 
peab arvestama, et sellega kaasneb eraldi kulu.

5) Ruumide plaan, mõõtmetega;[IH] Uuendame ja lisame puuduvad andmed kui 
ümberehitustööd tehtud.

8) Hoone või ruumide kasutusluba.[IH] Kas siin all mõeldakse ametlikku 
kasutusluba või nö üürilepingu kohast õigust ruume kasutada. Kui esimest 
siis Kassi 1 hoonet võib küll kasutada aga eraldi kasutusluba dokumendina 
meil olemas ei ole kuna hoone on ehitatud varem kui sellist dokumenti uutelt 
hoonetelt nõudma hakati. Ehitusregistris on aga hoone ilusti olemas: 
https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/building/10101934 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/building/101019347>

Tervitades

Külli Liivjõe

MTÜ Masaan

Raamatupidaja

MTÜ Masaan